...: Budiž světlo/ Deck the Halls

čtvrtek 20. listopadu 2014

Budiž světlo/ Deck the Halls

Jak už jsem dneska psala nuda je fakt hrozná. Proto opět sjíždím vánoční filmy. Dneska jsem začala filmem Budiž světlo. Tento film není můj nejoblíbenější, nejedná se o tradiční vánoční atmosféru, typu dárky, stromek a Santa Claus, jde spíše o světýlka a o honičku mezi hlavními hrdiny. 

Nejlepší scény:
Když se tátové dívají na sexy santice, jeden s nich říká: Kdo je tvůj táta.... 
- nejlepší je výraz otců, když zjistí, že tyto sexy tanečnice jsou jejich dcery. 

'Neměla jsi ho více zalévat? Blafnul něják rychle.' 
-nevím proč, ale tahle 'hláška' se mi prostě líbí :)


 As I already wrote, boredom is terrible. Therefore I look at the Christmas movies. Today I started with the film Deck the Halls. there are no traditional atmosphere such as presents, christmas tree and so on, but there are lights, the christmas lights. The next is competition between the main heroes.



2 komentáře:

  1. Každé vánoce pravidelně sleduju Sám doma a Láska nebeská. Je to už taková moje každoroční tradice:)
    Budiž světlo teda vůbec neznám, ale píšu si na seznam filmů, které chci o vánocích vidět:)
    BTW: na blogu ses mě ptala, co používám za barvu na vlasy - no, to ti bohužel nepovím:( Barví mě vždy kadeřnice, ale příště se ji můžu zeptat, jak se ta barva jmenuje:)

    Měj se krásně
    KejT
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak už znáš :) je to pěkný film, ale líbí se spíše mému taťkovi :D on je ze světýlek totálně unešený.
      Jáá si právě také hledám vánoční filmy, různě po googlu a tak. Bohužel u nás v ČR jich moc není ke stažení, nebo ke zhlédnutí, což si myslím, že je škoda.... :/

      Děkuji moc, že se poptáš, tvá barva je fakt parádní ;)

      PS: jestli jsi to četla, tak se omlouvám, ale jelikož to nepoznám a všimla jsem si, že jsem ti neodpověděla, ale pouze přidala komentář, odesílám to znova jako odpověď :)

      Vymazat