...: Little New in

pátek 23. října 2015

Little New in

Ahojky,Za poslední dobu se mi nahromadilo pár věcí, které jsem si nově pořídila a tak bych se o mé radůstky s vámi ráda podělila. Jedná se o věci především z kosmetiky, dále něco málo - ehm. hodně málo z oblečení, něco málo z potravin a také knížky. No uvidíte sami ;)
na outfit se můžete těšit již brzy, konečně jsem zdravá, juchů :)

Hi guys,
for last time I have many thinghs that I have bought, for example: cosmetics, clothes, foods, books and so on... You can see this on my photos under this text ;). 
Všechny produkty, které vidíte na obrázku jsou z Rosmana, tedy kromě korekční tyčinky Balea (DM). Řasenka stála 99korun, intmní ubrousky asi 29 korun. Balea korekční tyčinka něco kolem 50 korun, tonikum od Garnieru mě stálo kolem 90 korun a CC krém stál 120 korun.


 

Na balzám od Garnieru jsme narazily s mamkou teprve nedávno a to v Kauflandu. Potřebovaly jsme nějaký levnější balzám do Chorvatska a mně se zalíbil právě tento a proto když nám došel, neváhala jsem si ho koupit znova.Seženete ho za 50korun.
Na šampony od Gliskuru jsem četla mnoho  negativních recenzí, ale mě i přesto vyhovuje, jen by mohl vonět trochu lépe. Každopádně když jdu pro šampon, tak volím tento. Koupila jsem ho v tetě asi za 55korun.
Amete intimní gel mám poprvé, zakoupila jsem ho v Tetě a zatím jsem tedy spokojenější s intimním gelem od Chill. 
Náramek jsem dostala od příbuzných, kteří mi ho přivezli z Venezueli. 

Kostkovanou košili jsem si objednávala společně s podprsenkou (tu vám neukáži :p) z Bonprixu a stála 429 korun. Zde k vidění.

Tyto knížky jsem si koupila v Jihlavě v Levné knize a každá z nich stála 59 korun. Mimochodem, pokud máte rádi knížky pro osamělé večery, Lady Fuckingham je to pravé. U nás na vejšce se její četba celkem chytla.
Svíčky mám z večerky za 13 korun. Nádherně voní po čokoládě. 
 Tyto produkty a potraviny jsem zakoupila u nás ve večerce. Ubrousky jsou převzaté z Kauflandu, jak jsem se dočetla na obalu... :D a stály 20 korun.




3 komentáře:

  1. Riasenka od Rimmelu je skvelá, taktiež som ju mala :)

    Mám nový blog, budem rada za každú návštevu :)
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano to je, jsem za ni moc ráda :)
      na blog ráda mrknu ;)

      Vymazat