...: Podzimní wishlist/ fall wishlist 1 - Dresslily

pondělí 7. listopadu 2016

Podzimní wishlist/ fall wishlist 1 - Dresslily


V dnešním článku vám představím stránku dresslily.com, na kterou jsem narazila před Halloweenem u jedné blogerky. Po rozkliknutí tohoto čínského eshopu mně nabídka okamžitě zaujala. Spousta originálních kousků za super ceny! :) Oblečení jsem doslova hltala. A teď jsem dostala nabídku abych si vytvořila svůj wishlist.  Nabídka mě samozřejmě potěšila a hned jsem se vrhla do hledání. Řeknu vám, takové hledání vysněných kousků, když vše vypadá nádherně, úžasně a skvěle je docela velká dřina. Zhruba po týdnu vybírání jsem se konečně rozhodla a tak vám už dnes můžu představit můj wishlist. :) Doufám, že se vám kousky budou líbit aspoň jak mně. 

Today I want show you eshop of dresslily.com, which I found on one blog before Halloween. When I saw this eshop, I was fall in love it because this eshop has original clothes and good prices.
  One week ago I have got offer to do my wishlist. I agreed with offer. And after this I  checked all clothes in this page and I chose 3 pieces. I hope that you like my choice.

Modrý cardigan se vzorem na rukávech/ Geometric Pattern Irregular Front Fly Cardigan
Cardigenů není nikdy dost a vzhledem k tomu, že jich moc nemám, uvažuji o dalším a zaujal mně tento modrý se vzorem na rukávě. Cardigan je i v Hnědé, bordó, černé, šedé, bílé barvě.

I want to buy some cardigan and when I checked page of dresslily, I found this one in blue colour and I love blue colour. Cardigan is in e-shop also in brown, burgundy, black, grey and  white colour.


Vínové bodycon šaty/ Ruched Surplice Bodycon Dress
 Už pár týdnů se dívám po ideálních zimních šatech, šaty miluji, cítím se v nich elegantně a proto bych je ráda nosila víc, proto jsem zabrousila do této sekce na eshopu a padly mě do oka zrovna tyto, miluji jejich barvu.  A myslím, že by mi zrovna tyto skvěle sedly.

When I found this dress, I wanted it. I want dress for winter. I love dress because I feel in it so sexy and elegant. I like this colour. I think that this colour is cool for this year. And I think that this bodycon dress is suitable for my body shape.


Černý kabátek/ Stylish Round Collar Solid Color Skew Buttoned Slit Coat For Women
Tento kabátek mě zaujal střihem, líbí se mi styl alá křivák akorát s knoflíky místo zipu. Navíc černá barva mně nikdy bavit nepřestane a hodí se ke všemu. Už jeden podobný mám a nemůžu si ho vynachválit. :) 

I have similiar coat and I would like to have next. And also I like this coat because because of buttons. 
Jinak na eshopě právě probíhají slevy, které vyvrcholí koncem týdne na single day či Double 11 day. Což je čínský svátek, který oslavují svobodní lidé, kteří jsou na svůj stav hrdí. V tento den probíhají na všech čínských eshopech obrovské slevy. (Pokud vás zajímá historie tohoto svátku, mrkňete na wiki. PS: poštovné je zdarma:)

BTW. Double 11 is coming and on Dresslily´s  webside will be a huge discounts. If you don´t know what is Double 11 you will check wikipedia or you can read this short information:It´s also Single day festival in China, which celebrate people who is single. And also is the day of huge discounts on eshops.

Odkazy/ links:
 cardigan: HERE
 dress: HERE
 coat: HERE


9 komentářů: