...: Sedmikrásky/ daisies

úterý 16. května 2017

Sedmikrásky/ daisies

Sluníčko, teplo, příroda, pohoda, i když z pozadí jde slyšet ruch pojíždějících aut.... užívám si, užívám si chvíle v trávě, i když jsem do ní vlezla původně jen kvůli focení.... Zamilovala jsem si to místečko a to především kvůli mračnu sedmikrásek, které mě obklopovaly.
Víte mám je ráda už od dětství. Jako malé holky jsme je buď sbíraly mamce do vázičky aby jsme se poté jimi mohly kochat a nebo otrhávaly okvětní lístky po jednom a říkaly si "má mě rád" nebo "nemá mě rád", ačkoliv úplně v tom nejmenším věku, kdy jsme s tím začínaly, jsme neměly ještě pořádně tušení, co to znamená, každá jsme doufala, že má a když ne, utrhly jsme další květinu a zkoušely to znova a znova...

Sun, hot weather, nature, chill even if I am near road... I enjoy this time in grass. I love this place because of many daisies. I like daisises from my childhood, because I gave them to my mum or I and other little girls tore their and we sayd that he likes us, or he does not like us... And we hoped that he likes us.!:) It was nice time... 
dress: Rosegal
Když tak na to vzpomínám byla to škoda květin, nicméně ty hezké chvilky a vzpomínky mi za to stojí... Dělaly jste to tak?
Did you tear daisies? 
Outfit jsem složila z pruhovaných šatů z Rosegalu, které jste mohli vidět v mém Rosegalovém wishlistu tady na blogu. Ačkoliv jsem vám je na blogu a nikde neukázala, už jsem je vyvětrala minulý týden ve škole a měly značný úspěch. Holkám se líbily a mně se líbí také! :) Jediným záporem je, že do extra veder asi nebudou, nicméně teď je ještě vynosím. 

Today I wear striped dress from Rosegal which you can see in my Rosegal wishlist in one of last post. I had this dress at school and my classmates liked it. Only negative point is, that it is suitable only for spring, because it is not so good for very hot weather.

K šatům jsem si vzala moje nejoblíbenější slipony ever. Prostě se hodí ke všemu a já miluji tyhle bačkůrky.!:) 
And I take my favourite slipon shoes. 

4 komentáře:

  1. Wonderful photos! That is such a pretty dress!! You always look so good in skirts and dresses with your amazing legs!! You are so beautiful! :) Great work!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou nádherné, takže se ani nedivím, že se holkám líbily. Jinak taky jsem otrhávala okvětní lístky a ptala se, jestli mě má rád. :-D Je to pěkná vzpomínka na dětství. Jinak fotky máš nádherné. Hned to líp vypadá, když venku svítí sluníčko. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat