...: Počasí mi nepřeje/ bad weather + Outfit

středa 13. září 2017

Počasí mi nepřeje/ bad weather + Outfit

Snažila jsem se nafotit outfit, ale ve včerejším počasí to opravdu nešlo. Tmavo, šero a ačkoliv můj foťák fotí celkem dobře (proti mobilu a fotoaparátům, které jsem vlastnila dříve), zázraky v šeru rozhodně nedělá. Navíc pršelo a bylo to celé fujavé... boty, které jsem měla na sobě během chvíle, byly promočené a černé od ťapek psa, bunda špinavá od kočky a tak jsem se na to, jak se to říká? Vyprdla! Dnes pokud se to podaří vám nafotím svoji nejoblíbenější kombinaci. Svítí sluníčko a je krásně, jen musím počítat s tím, že trochu zmrznu... No jo, už to lepší nebude. 

I tryed yesterday about takeing of photos of my outfit. Weather was bad. It was grey sky and even if my camera is good, it does not make miracles. In addition it was raining and shoes which I had I had wet and dirty by dog and my jacket was dirty by cat. Today maybe I will do photos with my favourite outfit, sun shinning now and weather seems good, but it is cold. So it will not better because it is autumn.
dress: Gamiss, jacket: C&A



Prozatím vám přidám fotky, které jsem fotila doma během natáčení nového Haulu. Mám na sobě olivově zelené šaty,  které měla podobné kamarádka na sobě asi před dvěma měsíci, v době, kdy na to bylo počasí... Zalíbily se mi a tak jsem chtěla obdobné a když je měli na Gamissu za pár dolarů, neváhala jsem. Jsou tedy trochu obtáhlejší než jsem čekala a teď je na 100% nevynosím a to ani s bundičkou, která by mě měla trochu zahřát. Nicméně líbí se mi a jsem spokojená.:) 
Co na ně říkáte? Je to moc odhalený, nebo jsou tak akorát, sluší mi? 
Já mám u nich stále dilema jestli je v budoucnu vynosím nebo ne... i když mě opravdu zaujaly. Jo a abych nezapomněla náramek mám ze Zafulu a je už mým druhým náramkem s mramorem a v tomto designu. Vlastním už jeden a ten má na rozdíl od tohoto oba trojúhelníky mramorové.

For now I add photos from my Haul. I have on me olive dress which I saw similar on my friend before two months. I liked it so I ordered it from Gamiss when were discounts on Gamiss for a few dollars. It was a little bit bodycon and I don´t wear it now, because it is bad weather for this, but I like it. 
My bracelet is my second bracelet with marble motif from Zaful, I loved this designe so much, so I had to order another one. 

Do you like this dress and bracelet?
bracelet: ZAFUL

Večer vám přidám další příspěvek, tak se těště a teď? Hurá na oběd! Kdo už bude číst a jde také přeji dobrou chuť.
Tommorow I add next post. And now? I am going to lunch. I wish u good taste.

3 komentáře: